דף הבית

 

מסחר אוטומטי

 

Go4iTrader - מערכת מסחר אוטומטי מתקדמת וחדשנית המאפשרת לך לבצע מסחר אוטומטי באמצעות מערכת ה FMR שלך בבורסה הישראלית.

להצטרפות לקבוצת רכישה בעניין עמלות מסחר בבורסה זולות במיוחד הכוללת קבלת תוכנת מסחר אוטומטי ( המתממשקת למערכת ה FMR שלך ) ללא תשלום, הקלק על הקישור לקבלת הצעה ---> מסחר בבורסה

עד לאחרונה מסחר אוטומטי בבורסה הישראלית היה בשליטה הבלעדית של הבנקים, בתי השקעות וגופים פיננסים גדולים אחרים. לאחרונה לאור ההתפתחויות הטכנולוגיות וזמינות האינטרנט, מערכות מסחר אוטומטי הפכו לנחלת הכלל וכיום גם משקיעים המבצעים מסחר עצמאי, גדולים כקטנים נהנים מחוויית מסחר מתקדמת כאשר הם מבצעים מסחר בבורסה בישראל, חווית מסחר אשר מעבירה את המסחר שלך לשלב הבא – חווית המסחר האוטומטי. ( המערכת מתמשקת למערכת ה FMR שלך )

חברת Go4it מעמידה לרשותך מגוון גדול של מערכות מסחר אוטומטי שיעלו את הסיכוי שלך להשיג תשואה גבוה יותר. לרשותך כלי מסחר וכלים תומכי החלטה רבים שתוכננו בקפידה על ידי מומחים משוק ההון ומהנדסי תוכנה בכירים כדי לתת מענה לדרישות המסחר שלך. תוכל אף ליהנות משירותי פיתוח רובוטי מסחר אוטומטי בהתאמה אישית ומ " בוטיק פיתוחים פיננסים אישיים " , שמאפשר לך  לפתח כל תוכנה פיננסית על פי בקשתך. באפשרותך ליהנות ממסחר אוטומטי בכול המכשירים הפיננסיים הקיימים בבורסה הישראלית, אופציות מעו"ף, מניות, תעודות סל, אג"ח ועוד.

 

להלן היתרונות במסחר בבורסה בשימוש בתוכנה למסחר אוטומטי

 

מהירות התגובה - משקיע אשר עוסק במסחר בבורסה מעלה משמעותית את מהירות התגובה שלו להתרחשויות בשוק כאשר הוא סוחר באמצעות תוכנת מסחר אוטומטי, קניית \ מכירת נייר הערך, ביטול \ עדכון פקודה, מעקב אחר שטף נתונים שונים וכו' מתבצע במהירות של חלקי שנייה וכפועל יוצא הסוחר מעלה משמעותית את רמת המסחר שלו ואת הסיכוי שלו להרוויח.

 

יתרון יחסי משמעותי לעומת משקעים אחרים – כולם רוצים להרוויח מהמסחר בשוק ההון, מטבע הדברים למוסדיים ולגופים פיננסים גדולים אחרים יש כלי מסחר מתקדמים אשר נותנים להם יתרון יחסי על הסוחר הממוצע, מעתה גם אתה יכול להשיג יתרון יחסי כמותם, ההכרחי להשגת רווחים, כידוע " במשחק סכום אפס " השגת יתרונות יחסיים על פני משקעים אחרים הינה הכרחית להגדלת הסיכוי להשגת רווחים.

 

אי ביצוע עסקאות מיותרות - רבים מן הסוחרים מוצאים את עצמם, לא פעם , מבצעים עסקה בבורסה רק משום שהיו על יד מסך המחשב, ולא על פי שיטת המסחר שלהם, כאשר אתה סוחר באמצעות מערכת מסחר אוטומטי בבורסה אתה למעשה מעביר את כל אלגוריתם המסחר ( שיטת המסחר ) שלך לתוכנת מסחר והיא בלבד עוקבת, מבצעת ומיישמת את שיטת המסחר שלך בעת מכירת וקניית ניירות הערך שהחלטת בצורה מקצועית.

 

התמדה – אחד הגורמים המרכזיים להשגת תשואות חיוביות בעת המסחר בבורסה הוא יישום שיטת המסחר בצורה קפדנית, משקיע אשר מבצע מסחר עצמאי ואינו מתמיד ביישום שיטת המסחר שלו (במידה והיא רווחית ), ימצא את עצמו לאורך זמן מפסיד את כספי ההשקעה שלו, תוכנה למסחר אוטומטי מיישמת את שיטת המסחר ומתמידה ביישומה דבר שלא פעם בן אנוש נכשל בו.

 

מעקב אחר נתונים רבים ממקורות שונים וביצוע מיידי - קבלת החלטה האם לקנות או למכור נייר ערך כזה או אחר עשויה להסתמך על נתונים רבים ממקרות שונים, מערכת מסחר אוטומטי אוספת את הנתונים ממקורות מידע שונים ומבצעת את פעולת הקניה או המכירה במהירות של מילי שניות מיד לאחר התרחשות שילוב הנתונים שהוזן לה על ידך

 

הגנה מפני אירועים חיצוניים – לא פעם מתרחש אירוע חיצוני המשפיע על התנהגות הבורסה " בדיוק ב 2 דקות " שלא היית מרוכז בהתרחשויות במסחר, סוחר אשר סוחר באמצעות מערכת מסחר אוטומטית למסחר בבורסה אינו מפספס הזדמנויות מסחר מאחר ומערכת מסחר אוטומטית תמיד " בכוננות "  של 100% לכל תרחיש, מה שלסוחר בן אנוש בלתי אפשרי.

 

נוחות - חלק מהפתרונות הטכנולוגיים שהשיג האדם בחלוף השנים אפשרו לו איכות חיים טובה יותר, פתרונות מסחר אוטומטי למסחר בבורסה מאפשרים למשקיע בשוק ההון, בין היתר, להשתחרר מההמתנה המתישה לשערים ולמדדים, חלק בלתי ניפרד מהמסחר בבורסה הוא " ההמתנה לטרף " כלומר המתנה לשערים ולמדדים הרלוונטים לגבי שיטת המסחר, לכל סוחר יש את שיטת המסחר שלו שבה יש כניסה ויציאה לבורסה וממנה, לא פעם המתנה לנקודות ולתרחישים אשר מהווים את שיטת המסחר אורכת לעתים שעות ארוכות, גורמות לסוחר להתייאש ולא לבצע את שיטת המסחר שלו במלואה ובכך לסוחר נגרם הפסד, מערכת מסחר אוטומטית אינה מכירה בחולשות אלה וממתינה, לעיתם אף שעות, לביצוע ההוראות והתרחישים שהוזנו לה מבעוד מועד.

 

ניהול סיכונים – חלק נכבד מהדרך להרוויח בבורסה הוא על ידי היכולת לנהל סיכונים, תוכנת מסחר אוטומטי Go4iTrader, מבצעת מספר רב של הוראות מסחר במקביל, ניתן לנהל את שיטת המסחר שלך בשוק ההון בצורה מקצועית יותר, תוך כדי מתן רמות סיכונים שונות לניירות ערך שונים \ זהים, בו זמנית.

 

מסחר במספר ניירות ערך במקביל – אחד היתרונות הבולטים של מערכת מסחר אוטומטי בשוק ההון Go4iTrader, הינו האפשרות לסחור במקביל במספר ניירות ערך בו זמנית ובמספר אפיקי השקעה שונים, דבר שטכנית לא מתאפשר על ידי בן אנוש.

 

משמעת בהשקעה בבורסה – השקעה בבורסה ללא משמעת מסחר נחשבת כהימור, כשתוכנת מסחר אוטומטי למסחר בבורסה אחראית על ביצוע ויישום שיטת המסחר שלך, אתה יודע שכל האלגוריתם שלך יתבצע בצורה קרה, מהירה וללא כל חריגה משיטת המסחר שלך.

 

בריאות – משקיע בבורסה שסוחר באמצעות מערכת מסחר אוטומטי לא חווה את המתח והלחץ הנפשי שבהמתנה המתישה לישום שיטת המסחר שלו ובהמתנה לנתונים אשר מהווים טריגר לביצוע, יידוע הדבר כי המסחר משפיע על בריאותו של הסוחר, כאשר הסוחר סוחר באמצעות מערכת מסחר אוטומטי הוא איננו צריך " לסבול " במשך כל יום המסחר, להסתכל מה השוק עושה וכל פעם להתרגז ולהילחץ מחדש, אלא יכול להגיע פעמים ספורות למסך המחשב או לא להגיע כלל על מנת לבדוק את יישום שיטת המסחר שלו והרווחים.

 

הנך מוזמן ליצור קשר ולהתנסות בביצוע מסחר בבורסה באמצעות מערכת מסחר אוטומטי ללא כל תשלום וללא כל התחייבות, כמו כן תוכל להצטרף למסלולי מסחר בבורסה הכוללים שירותי מסחר מתקדמים, עמלות מסחר אטרקטיביות ואף הטבה בלעדית ! קבלת מערכת מסחר אוטומטי בחינם.

מסחר אוטומטי זה Go4it