דף הבית

מערכת מסחר אוטומטי בחינם

מערכת מסחר אוטומטי בחינם

ישראל נחשבת לאחת ממעצמות הטכנולוגיה הגדולות בעולם, אך לצערנו הרב בכול הקשור למערכות מסחר בבורסה אנו נמצאים עדיין בתחילת שנות ה 2000. הסוחרים בבורסות חו"ל והסוחרים במט"ח נהנים מיתרונות הטכנולוגיה על ידי שימוש במערכות מסחר מתקדמות וחדישות, מערכות מסחר אוטומטי !

מערכות מסחר אלה מבצעות את פקודות המסחר של הסוחרים האלה ללא התערבותם, לאחר שהזינו את נקודות הכניסה ויציאה שלהם לנייר הערך,  וללא צורך בישיבה דרוכה שלהם מול מסך המחשב כפי שכיום יושב המבצע מסחר עצמאי בבורסה בישראל. רבים מהמבצעים מסחר בבורסה בישראל מוצאים עצמם מתוסכלים ממערכות המסחר הניתנות על ידי חברי הבורסה בישראל ומחפשים מערכת מסחר מתקדמת שתעלה את הסיכוי שלהם להשיג תשואה גבוה יותר וכן תשחרר אותם " מההתייבשות " מול מסך המחשב.

חברת GO4IT  המתמחה בפתרונות מסחר אוטומטי לסוחרים בבורסה בישראל, השיקה האת מערכת המסחר המתקדמת Go4iTrader המערכת מאפשרת לסוחר המבצע מסחר באפיק ההשקעה אופציות מעוף לסחור בצורה אוטומטית לחלוטין. בין יתר הפקודות שתוכל למצוא במערכת ושיסייעו לך רבות במסחר תוכל למצוא : סטופ לוס, טייק פרופיט, טריילינג סטופ, פקודות הנדרכות מחדש, רבוטי מסחר אוטומטי, מסחר אוטומטי בהתניית השעה, אסטרטגיות מסחר אוטומטי, מסחר בהתניית התשואה, רובוטים המאפשרים ניהול סיכונים מתקדם. כל הפקודות הנ"ל ועוד רבות הקיימות במערכת מסחר Go4iTrader מעלות את יכולות המסחר של המבצע מסחר באפיק ההשקעה אופציות מעו"ף ובכך מעלות את הסיכוי שלו להרוויח יותר כסף וכן להפסיק לשבת ישיבה דרוכה מול מסך המחשב במשך שעות המסחר  הרבות ולסחור מכל מקום בעולם, אפילו משפת הים.

 באפשרותך אף לפתח מערכת מסחר אוטומטי בהתמאה אישית לשיטת המסחר שלך - אלגו טריידינג.

- כיצד לקבל מערכת מסחר אוטומטי למסחר בבורסה בישראל - בחינם

על מנת לקבל מערכת מסחר אוטומטי בחינם, כל שעליך לעשות זה לבקש מחבר הבורסה שדרכו מתנהל חשבון ההשקעות שלך, בית השקעות או בנק, מערכת מסחר אוטומטי של חברת Go4it בית השקעות או בנק שאינו מעניק מערכת מסחר אוטומטי בחינם, חוסך על גבך ומשאיר אותך לסחור בעמדה נחותה יותר מול סוחר אשר כן סוחר באמצעות מערכת מסחר אוטומטי. אין לך כל סיבה להמשיך לסחור אצל אותו חבר בורסה, אין לך כל סיבה לפתוח אצלו חשבון - שמור על כספך ודאג ליהנות מהקדימה הטכנולוגית גם בעת ביצוע מסחר בבורסה.

לסיום נזכיר כי במערכת מסחר אוטומטי מובנה סימואלטור מסחר אשר מאפשר לך לבצע מסחר באופציות מעוף בדמו. הסימואלטור פועל ב 2 תצורות

1. תוכל לבצע מסחר באופציות מעוף - בדמו על נתוני שוק מוקלטים ובכך תוכל להכיר את מערכת המסחר ללא תשלום " דמי לימוד " וכן להריץ את הנתונים הלוך ושוב על מנת לבדוק מצבי שוק שונים ולהפיק לקחים שיסייעו לך להרוויח כאשר הם יתרחשו כאשר תסחר בזמן אמת.

2.מסחר בדמו על נתוני אופציות מעוף בזמן אמת - כל הנתונים הם נתוני אופציות מעוף בזמן אמת, השערים, המדדים וכו' הם ממש מה שמתרחש בזירת המעוף. תוכל לפתח שיטת מסחר חדשה ולשכלל שיטת מסחר קיימת וזאת ללא תשלום " דמי לימוד " שהם חלק בלתי נפרד מתהליך הלימוד והשיפור במעוף.

זה המקום ליידע אותך כי במסגרת קבוצת רכישה שהוקמה בעניין עמלות מסחר ושירותי מסחר בבורסה התקבלו תנאים והטבות אטרקטיביים במיוחד, כחבר בקבוצה תוכל ליהנות מתנאים אטרקטיביים כאילו אתה סוחר עם תיק השקעות גדול במיוחד ומבצע הקיף פעילות גבה במיוחד. תוכל ליהנות מעמלות מסחר זולות במיוחד, שירותי מסחר מתקדמים וכן מהטבה בלעדית לחברי קבוצת הרכישה - קבלת מערכת מסחר אוטומטי בחינם.

הנך מוזמן ליצור קשר ולהתחיל לסחור בבורסה בצורה מקצועית ביותר באמצעות מערכת מסחר אוטומטי ולהעלות משמעותית את יכולות המסחר שלך ובחינם.


מסחר אוטומטי
זה Go4it