דף הבית

כיצד להרוויח במסחר יומי באופציות מעו"ף


עשיית רווחים קלים וגדולים במסחר יומי ב אופציות מעוף קורצת ללא מעט משקיעים בשוק ההון. הבנת אפיק ההשקעה אופציות מעו"ף, הבנת המהות של ה מסחר יומי באופציות מעו"ף, בניית " הסוחר שבך "  עשוי לעתים לקחת לא מעט זמן ועולה לא מעט כסף.
במסגרת מאמר זה קבצנו טיפים רבים אשר עשויים להיות לך לעזר רב מאוד. הדרך להצלחה במסחר יומי באופציות מעוף מתחילה במשמעת מסחר, אנו בטוחים כי מילוי קפדני של ההמלצות שמובאות לפניך יעלו משמעותית את הסיכוי שלך להרוויח במסחר יומי באופציות מעוף.
כבר בתחילתו של מאמר זה נציג בפניך שני מונחים מרכזיים מתחום המסחר באופציות שללא קבלת החלטה מצידך להטמיע וליישם את דרך העבודה הזו, אנו ממלצים  לך לסגור  מאמר זה ואל תשקיע בתחום זה! שכן למעלה מתשעים וחמש אחוז מהמשקעים באופציות מעו"ף רוב ההפסדים ככולם נובעים מחוסר מאי קיום - התמדה ומשמעת ואלה הם המונחים שרצינו ליידע אותך עלהם.

במהלך המאמר נציג בפניך טיפים רבים לשימוש בתוכנה למסחר אוטומטי שעשויה לשמש אתך לביצוע משימת המסחר הנדרשת בכול אחד, מההמלצות שמוצגים להלן, בצורה מדויקת, ברמת התמדה של מאה אחוזים וברמת משמעת של מאה אחוזים, אנו מצעים לך שלא להקל ראש בהמלצות שלפניך, המלצות שלדעתנו יובילו אותך להשגת תשואה חיובית במסחר באופציות מעו"ף.
התמדה בביצוע שיטת המסחר

מסחר באופציות מעוף ( הנקראים גם נגזרים ) לכאורה, לא צריך להיות כה מורכב "בסך הכל " יש צד שעולה וצד שיורד, אם כך כיצד אתה יכול להסביר מדוע אחוז גבוה בקרב המשקעים מפסידים את כספם ?!
נושא של ההתמדה במסחר ובתולדה שלה שהיא התמדה בשיטת המסחר ( אלגוריתם המסחר ) הוא חלק בלתי נפרד מההשקעה באופציות מעו"ף, מדויק יותר לומר שהוא רוב הקושי בביצוע מסחר במעוף בכלל ומסחר יומי בפרט, אתה תבחין כי לא פעם כניסה מוצלחת שעשה משקעי באופציות, העביר את תיק ההשקעות שלו ממצב של הפסד חודשי לרווח עצום וזאת בטרייד אחד בלבד, רוב הסיכויים שתתקשה לחזות מראש מתי הכניסה הנכונה לטרייד רווחי של שיטת המסחר שלך, לכן מה שנותר לך לעשות הוא להתמיד בביצוע שיטת המסחר שלך אשר קיבלת החלטה שהיא שיטה מתאימה ורווחית לאורך זמן ! חלק לא מבוטל מהטיפים אשר יוצגו בפניך נכונים גם ב מסחר במניות.

 

משמעת בביצוע שיטת המסחר והחלטות
 
רוב המשקעים במסחר יומי באופציות מעוף אינם ממושמעים לאלגוריתם המסחר שלהם אחרת אחוז המפסידים לא היה כל כך גבוה.
משמעת מסחר מאפשרת לך לתכנן את הטרייד ( קניה ומכירת אופציה ) שלך באופציות מעו"ף בצורה יעילה תוך שימוש בניהול סיכונים ולבצע את מה שהחלטת כנכון באם התנאים במעוף מתקיימים. תוך ידיעה כי אי עמידה בשיטת המסחר תגרום  להפסדים.

 

   

 

 

לפניך מובאים טיפים, המלצות וכללים בצורה של  של עשה ואל תעשה במסחר יומי באופציות מעוף:

 


נהל בחכמה את יחס הסיכון / סיכוי

 

ישנם משקעים באופציות מעו"ף אשר נוטים לחשוב כי הסיכוי לטרייד מוצלח אינו יותר גדול מהסיכויים להצליח במשחק הטלת מטבע ( סיכוי של חמישים אחוזים ). למעשה וככל הנראה לאור אחוזי ההצלחה הנמוכים בקרב סוחרי המעוף, קל יותר להרוויח בהטלת מטבע. הסיבה לכך נעוצה באופי של בן האנוש אשר אוהב להרוויח ושונא להפסיד.
רוב המשקעים הלא מנוסים יכנסו לפוזיציה (לדוגמה קניית קולים במדד עולה ) באיחור, ייקחו רווחים מוקדם מידי או שימכרו את האופציות בהפסד גדול מעבר למה שמותר להם בהתאם לשיטת המסחר שלהם ובכך ישנו את הסיכוי להרוויח מסיכוי של חמישים אחוזים לסיכוי לרווח של עשרה אחוזים ואף פחות מכך.

 

המלצת צוות GO4IT:
 
ביצוע STOP LOSS ( קטיעת הפסד ) קטן משמעותית מה TAKE PROFIT ( לקיחת רווח )
מספר קטן ככל הניתן של הפסדים קטנים מול רווחים גדולים, משפט מוכר בקרב סוחרי אופציות מעו"ף "להפסיד בכפיות ולהרוויח בדליים." משמעותו של משפט זה הנה שיש לסחור בצורה שבה תיצור מצב שההפסד קטן  והרווח גדול כך למעשה תוכל להגיע למצב של תשואה חיובית במסחר יומי באופציות מעוף. כיצד לעשות זאת ? זה פשוט ! לתכנן אלגוריתם מסחר שיתנהל בצורה הבאה, עוד לפני שתיכנס לטרייד תתכנן את ההפסד שלך בצורה שיהיה קטן משמעותית מה טייק פרופייט אם התרחש, נניח ואתה מתחיל להרוויח אתה לא סוגר  את הפוזיציה (  לא מוכר את האופציה ) עד אשר אתה מגיע למצב שהרווח גדול משמעותית מטרייד מופסד אם וכאשר מתקיים, כך למעשה אתה תצליח להשיג מצב שבו טרייד רווחי אחד מכסה על מספר טריידים מופסדים.אם תתמיד בצורת מסחר זו, לאורך זמן, תגיע לתשואות חיוביות נאות במיוחד!

 

טיפ מסחר אוטומטי:
על ידי שימוש ברכיב טריילינג סטופ אוטומטי (Trailing Stop או בשמו העברי סטופ נגרר )  ורכיב סטופ טייק פרופיט ( Stop Loss & Take Profit ) ניתנת לך האפשרות לנהל את יחס הסיכון סיכוי בצורה מתקדמת, יעילה ומקצועית ביותר תוך נטרול מוחלט של האמוציות שלך וברמת משמעת ודיוק של 100%.

 


 

לעולם אל תסכן מה שאתה לא יכול להפסיד

 

ישנם סוחרים באופציות מעוף אשר מפקידים לתיק ההשקעות שלהם כסף אשר הפסדו עשוי לסכן משמעותית את עתידם הכלכלי לדוג', מסחר בכסף אשר מיועד לקניית דירה, כסף המיועד לחינוך לילדים וכו'.הפסד של כסף שנועד למטרות חשובות עשוי לגרום לבעיות אישיות וכלכליות רבות ולחוסר יכולת להיצמד לאלגוריתם המסחר בצורה קרה ונטולת אמוציות מאחר והחששות יעלו משמעותית ממסחר בכסף שלא עשוי לסכן את עתידך הכלכלי.

 

המלצת צוות GO4IT:

עליך לבצע מסחר בבורסה בכלל ובאופציות מעוף בפרט בסכום כספי שלא יערער את הביטחון הכלכלי שלך בשום צורה ו \ או לא יערער את ההתמדה והמשמעת בצורת המסחר אותה קבעת כמתאימה לך, לא פעם סוחרי מעוף נגררים אחר הפסד שאינם מסוגלים לעמוד בו ובכך מתחיל " כדור שלג "שעשוי לגרום לעשיית טעויות ולמחיקת כל תיק השקעות רק בגלל שסחרת במעוף בכסף שהיה אמור לשמש אותך לצרכים חשובים ומשמעותיים בחייך, שים לב ! לא פעם, יום מסחר אחד שתפעל בו תוך השפעה אמוציונלית עשוי לגרום להפסדים צורמים ואף להפסד כל כספי ההשקעה!.

 

 


 

 

תיעוד, למידתה והפקת לקחים מתוצאות המסחר

 

על מנת להתמקצע ככל שניתן בתור סוחר יומי באופציות מעו"ף חלה עליך חובה לתעד את הפעילות שלך במסחר היומי ללמוד ממנה ולהפיק לקחים - כך תמיד אתה בונה את שיטת המסחר שלך ומשכלל אותה !

 

המלצת צוות GO4IT:
 
כמו בכול תחום מתחומי החיים חשוב מאוד ללמוד מטעויות ולא לחזור עלהים, בתחום המסחר היומי באופציות מעוף חובה עליך לתעד את מהלך המסחר שלך על מנת לשפר את היכולות שלך ובכך להשיג רווחים גדולים יותר, עליך לתעד נושאים שונים, החל ממצבך האמוציונלי לפני, בזמן ולאחר שנכנסת ויצאת מהטרייד וכלה בטעויות מקצועיות שעשית כמו קניה או מכירת אופציה שלא בזמן המתאים לשיטת המסחר שלך ( אלגוריתם המסחר ), חוסר משמעת וחוסר התמדה בביצוע שיטת המסחר.
לפניך מובאות מספר שאלות שאתה צריך לשאול את עצמך ולתעד את התשובות להן על מנת לבנות שיטת מסחר רווחית ככל הניתן: למה נכנסת לטרייד דווקא בנקודה זו ? האם חרגת מאלגוריתם המסחר שלך ? האם החלטתך השתנתה בגלל לחצים נפשיים שחווית מסחר באותו רגע ? האם הפסד קטן שמותר על פי שיטת המסחר שלך הפך לגדול הרבה יותר בגלל שפעלת מתוך סערת רגשות וסטייה משיטת המסחר ? האם לא נכנסת בזמן על פי אלגוריתם המסחר שלך כי פחדת להפסיד ?  האם היית באופוריה בגלל רווחים גדולים שהלכו וקטנו בגלל בטחון מופרז שגרם לקניה ומכירת אופציות שלא במסגרת שיטת המסחר שלך ?
אחת מהדרכים היעילות ללימוד ולבניית עצמך כסוחר יומי מקצועי באופציות מעו"ף היא ללמוד ולנתח את הטעויות שעשית במסחר ולחפש את הדרכים המתאימות למנוע חזרתך עליהן בעתיד.ב מסחר יומי באופציות מעו"ף טעויות הן דבר שכיח וכמעט כל הסוחרים עושים אותן ( למעט סוחרים שסוחרים באמצעות תוכנה למסחר אוטומטי ).  ההבדל בין הסוחרים המצליחים לבין הסוחרים המצליחים פחות הוא כמות הטעויות. סוחר מקצועי באופציות מעוף עושה מעט טעויות ככל הניתן וכך מגדיל את הרווחים. עליך לנתח את הטעויות שביצעת באופן שוטף. עליך לנסות להבין היכן טעית וכיצד אפשר לייעל את אלגורתם המסחר שלך, עליך לבצע מעקב אחרי הפעולות שלך. ניהול  יומן אישי הוא דרך טובה  מאוד בדרכך להפוך לסוחר מעוף מקצועי.

 

טיפ מסחר אוטומטי:
בתוכנה למסחר אוטומטי - Go4iTrader -  ישנה אפשרות לשמור ולתעד את הטריידים שלך בהקלקה אחת לתוך קובץ אקסל, את כל הפעולות אשר ביצעת במהלך יום מסחר באופציות מעו"ף לצורכי בדיקה, ניתוח, לימוד ומעקב.כמו כן אנו ממלצים לך להשתמש בלי שעשוי לתרום רבות לההשגת תשואות חיוביות ללא תשלום " דמי לימוד " - סימולטור למסחר באופציות מעוף.

 


 

בצע את שיטת המסחר שלך בכול מצב !

 

לאחר שבחנת שיטת מסחר ( אלגוריתם מסחר )  לאורך זמן  ( אשר נבנית, בין היתר, מההתמדה שלך בתיעודים ובהפקת לקחים מכל טרייד וטרייד ) והחלטת כי זו השיטה הרווחית עבורך במסחר יומי באופציות מעו"ף, עליך להיצמד לשיטה בכול מצב.

 

המלצת צוות GO4IT:

הדבר היחידי שמותר ואף חייב להמשיך לעשות " כיוון עדין " לאלגוריתם המסחר שלך, שהרי המטרה שלך מהמסחר היא להרוויח הרבה ככל הניתן שמשמעו לשפר את היכולות שלך בהתאם להתנהגות השוק ולמצבי מסחר שונים.אסור לך בתכלית האיסור לאפשר לגורמים חיצוניים לגרום לך שלא להתמיד בביצוע אלגוריתם המסחר לאחר שהגעת למסקנה כי הוא רווחי לאורך זמן, לדוגמה, אם הרווחת הרבה באותו יום ובחרת כחלק מאלגוריתם המסחר שלך להמשך ולסחור במשך כל יום המסחר עד לסגירת המסחר - אסור לך להפסיק לסחור באמצע היום כתלות בכמות הרווחים שלך. ( אותו כנל לגבי הפסדים )
לפני ביצוע מסחר יומי באופציות מעוף עליך " לעשות שיעורי בית ",לתכנן את דרכי הפעולה, ניתוח כיוון השוק, החלטה על אסטרטגיית וטקטיקת פעולה והגדרת קטיעת הפסד ולקיחת רווח בכל פעולה (טרייד).
טיפ מסחר אוטומטי:
באפשרותך לפתח רובוט מסחר אוטומטי בפיתוח אישי למסחר באופציות מעוף שיבצע את אלגוריתם המסחר שלך ברמת דיוק, בהתמדה וברמת משמעת של 100% !

עליך להשתמש בתכונות המעוף - נגדו

למעוף מספר תכונות שידועות ויתרחשו ב 100%, עליך לנצל זאת על מנת להשיג רווחים רבים ככל הניתן.

1.תמיד תתבצע תנועה - לעולם לא יתקבל " גרף קו ישר " כלומר, אופציה לא תתחיל את היום בשער 1000 ותישאר כל היום בשער זה ללא כל תנועה למעלה ו \ או למטה.
2.אופציה סביב הכסף " משתנה " מהר יותר מאשר אופציה ש "רחוקה מהכסף" , כלומר אופציה שהמחיר שלה 2500 ש"ח תעלה ותרד הרבה יותר מהר מאופציה שמחירה למשל 250 ש"ח.( לדוגמא תנועה של 100 שח באופציה שעולה 2500 עשויה להתבצע בשניות לעומת אופציה שמחירה 250 שח שעשויה לקחת כל יום המסחר אם בכלל).
3.אופציה קנויה ( לא כתובה ) עשויה להניב תשואה של עשרות, מאות ואף אלפי אחוזים, במצבי שוק שונים, אופציה שהתחילה את היום במחיר 300 ש"ח יכולה לסגור אותו ב 400, 800, 1000, 1500, 3000.... כלומר, הערך העליון של רמת עליית מחיר האופציה אינו תחום מלמעלה ועשוי להיות כל אחד מהמחירים הנל ואף יותר!.

 

המלצת צוות GO4IT:

כיצד לנצל את התכונות הנ"ל לטובתך ?

1.לקבוע נקודת כניסה במחיר האופציה ( או המדד\ גלום ) פורץ \ שובר אותה לקנות ( או לכתוב ) -הרי על פי סעיף 1 שהוזכר לעיל חייבת להתרחש תנועה וייתכן כי הפריצה של נקודה זו היא שתניב רווחים.( כמובן במידה והתרחשה פריצת שווא חובה עליך לבצע סטופלוס ללא כל התמהמהות )

2.לבצע מסחר במספר עם סטרייקים במקביל -  על ידי התנהלות בצורה כזו ייתכן מצב שעל אחד מהסטרייקים יופעל סטופ, אך יתר האופציות ימשיכו לעלות ולהניב רווחים.
טעות נפוצה בקרב הסוחרים באופציות מעוף הינה לחשוב כי עלהם לזהות רק את כיוון המעוף, זה טעות יסודית ! גם גודלו של הסטופלוס משחק תפקיד מרכזי ומשמעותי מאוד, לא פעם תמצא את עצמך " נזרק " בסטופלוס ומחיר האופציה ממשיך לעלות לאחר מכן לכיוון שרצית.
לכן,אם נכנסת במספר סטרייקים במקביל אתה מאפשר לעצמך לקבל הזדמנויות שונות לביצוע טעות בזיהוי גודל הסטופ המתאים לנקודת הכניסה.
למשל סטופ של 100 ש"ח באופציה שמחירה 2200 ש"ח יתרחש מהר יותר מאופציה שעולה 500 ש"ח, ( מאידך אם אתה בכיוון, אופציה שמחירה 2200 ש"ח תשלם לך הרבה יותר ומהר יותר ) ולכן עליך לקחת את כל אפשרויות התנועה מאחר ואינך ודע מה עוצמת המהלך כשנכנסת אליו.
אתה בטח אומר לעצמך שאינך יכול טכנית לסחור במספר סטרייקים במקביל, אתה צודק! לכן נועדו תוכנות למסחר אוטומטי שיכולות לבצע פעולת טכניות כאלה ואחרות שבן אנוש אינו מסוגל ועל ידי שימוש בהם אתה מעלה את הסיכוי שלך להרוויח במסחר יומי באופציות מעוף.
3.חובה לבצע סטופלוס ( STOP LOSS ) אשר קטן מלקיחת הרווח (TAKE PROFIT ) - אנו זוכרים מסעיף 3 הנ"ל כי לאופציות מעוף קיימת תכונה "מחיר האופציה עשוי לעלות בעשרות אחוזים ויותר " ולכן עלינו לנצל תכונה זו לטובת השגת רווחים גדולים ככל הניתן.
לדוגמה : קנינו אופציה ב 700 ש"ח, לאחר שהיא עלתה למחיר של  900 ש"ח, לא לממש  ( לא למכור אותה ) אלא להוסיף עוד מספר אופציות. נניח כי לאחר מכן מחיר האופציה המשיך ועלה ל 1200 ש"ח, אתה כבר נמצא עם כמות אופציות גדולה שמורווחת, אתה מסכן עוד כניסה ( עם סטופ כמובן ) ב 1500 ש"ח, מחיר האופציה המשיך ועלה ל 1800 ש"ח אתה מוסיף עוד מספר אופציות וכן הלאה, ביום שהאופציה עולה בעשרות אחוזים הרווח שלך הוא עצום ! ! . המצב שמתקבל, אם אתה סוחר בצורה זו, הוא הפסדים קטנים מאחר ואתה מבצע סטופלוס על כמות אופציות קטנה יחסית וכאשר אתה מרווח אתה מסכן את הרווח ומרוויח במהלך גדול עם כמות אופציות  גדולה מאוד ובהתרחש התרחיש שאופציה משלמת עשרות אחוזים " אתה לוקח מכה ".
צורת מסחר זו של הוספה של אופציות, אשר לא תסכן את קרן ההשקעה מלבד אותם אופציות מועטות שרכשת בכניסה הראשונית, תאפשר לך להרוויח עם כמות גדולה יותר של אופציות והרבה.

הנך מוזמן ליצור קשר ולהנות ממסחר יומי באופציות מעוף באמצעות תוכנה למסחר אוטומטי ומ מסחר בבורסה בצורה מקצועית ובמחירים אטרקטיביים במיוחד !

גולשים אחרים שגלשו בדף זה התעניינו גם ב :
•מידע זה מוגש כאינפורמציה בלבד.

 

•אין במאמר זו להוות המלצה או חוות דעת בקשר לעיסוק במסחר בבורסה.

 

•קבלת החלטה כלשהי המתבססת על מאמר זה הינה על אחריותו של הקורא בלבד.

מסחר אוטומטי זה Go4it