דף הבית

מסחר מקצועי במעוף


אפיק ההשקעה אופציות מעוף מושך לא מעט משקעים בבורסה הישראלית אשר שואפים להרוויח עשרות ואף מאות אחוזים ביום מסחר.


במידה ותרצה לבצע מסחר עצמאי בנגזרים ( הנקראים גם אופציות מעוף ) עליך לדעת כי התחום דורש ידע, ניסיון והתמקצעות רבים. אנו רוצים ליידע אותך כי למעלה מ 95% מהמשקעים באופציות מעו"ף מפסידים את השקעתם. נשאלת השאלה אם כך מדוע עדיין יותר ויותר סוחרים " מנסים מזלם " ומשקעים את כספם באפיק ההשקעה אופציות מעוף ? התשובה לכך נמצאת במשפט שפתח מאמר זה... ניתן להשיג רווחים גדולים ביום מסחר. בודד ולעיתים אף בשעות בדדות.


למה משקעים רבים מפסידים את במסחר באופציות מעו"ף ?

1. מסחר עצמאי באופציות מעו"ף מצריך לימוד, הבנה וניסיון, אנו רואים כי לא מעט משקיעים אשר סוחרים באפיקי השקעה שהם טרם מכירים את צורת התנהגותם ובכול זאת משקעים בהם, לקיחת סיכונים גדולים עבור רווח קטן עשוי להיות אחת מהבעיות המרכזיות של משקיע אשר אינו מכיר אפיק השקעה מסוים ופועל בו, לכן אנו ממליצים לך להשתמש ב סימואלטור למסחר באופציות מעוף ששימוש בו יעלה את רמת הניסיון והידע שלך. במידה ואתה משקיע מתחיל באופציות מעוף ורק אחרי שתכיר היטב את אפיק ההשקעה אופציות מעוף תוכל לסחור עם כסף אמית. במידה ואתה סוחר מנוסה - באמצעות סימואלטור מסחר, תוכל לשכלל את אלגוריתם המסחר ( שיטת המסחר ) שלך על מנת להעלות את הרווחים שלך וזאת ללא תשלום " דמי לימוד " לשוק הנגזרים.


2. אופציות מעוף הוא אפיק השקעה ממונף לטוב ולרע, בהשקעה קטנה תוכל להרוויח לא מעט כסף ומאידך תוכל להפסיד את כספי השקעתך במהירות. על מנת להתנהל בשוק ממנוף עליך להכיר פקודות בסיסיות בשוק ההון בכלל ובאופציות מעוף בפרט. פקודת STOP LOSS מאפשרת לך " לחתוך הפסד " לפני שהוא גודל ומגיע לסכום שאתה לא יכול לעצמך להפסיד באותו טרייד כאשר השוק הולך בניגוד לציפות שלך, כך אתה יכול ליהנות מהיתרונות במסחר במכשיר ממונף. פקודת סטופ לוס היא אחת מהפקודות החשובות ביותר שאתה חייב להכיר ולהשתמש שאתה מבצע מסחר בשוק ההון בכלל ובאופציות מעוף בפרט, במידה ולא תשתמש בסטופ לוס כאשר כיוון השוק הוא בניגוד לציפות שלך, תמצא את עצמך תוך זמן קצר מאוד מפסיד את כל כספי השקעתך !! הדבר משותף לרוב ה 95% המפסידים את כספם במסחר באופציות מעוף כפי שידענו אותך בתחילת המאמר.

 

3. פקודה נוספת שאתה חייב להכיר כאשר אתה מבצע מסחר בבורסה היא פקודת TAKE PROFIT (טייק פרופיט - לקיחת רווח ), מסחר באופציות מעו"ף עשוי להיות מעורב ברגשות, כלומר עירוב רגשות בתהליך קבלת ההחלטות למרות שאותה החלטה אינה חלק משיטת המסחר שקבעת לעצמך שהיא רווחית, לכל משקיע התנהלות אמוציונאלית שונה בהתאם לאופיו, משקיע שתאב בצע ולא ממש רווחים ( כאשר יש לו רווחים הוא לא מוכר את נייר הערך ולוקח את הרווח ), כאשר הם מתרחשים, ימצא את עצמו, לא פעם, מפסיד אותם ואף מפסיד את קרן השקעתו.

לא מעט משקעים מפסידים בגלל הרצון " להביא מכה " העניין גורם למשקיע לנסות להרוויח כמה שיותר מבלי לזכור שיש עוד צד, הצד שבו עשוי הרווח להפוך להפסד. ( ניתן לנטרל את המרכיב האמוציונאלי משיטת המסחר על ידי שימוש ב מערכת מסחר אוטומטי שתנהל את כל המסחר במקומך- פרטים נוספים בהמשך המאמר )


מהן צורות המסחר באופציות מעוף ?

 

ניתן לסחור באופציות מעוף במספר דרכים וצורות.

א. מסחר מגמה בסוג מסחר זה אתה נדרש לנתח את מגמת המסחר הראשית ולסחור אותה.

ב. מסחר באסטרטגיות מעו"ף - בסוג מסחר זה אתה נדרש לבצע ניהול פוזיציות במעוף.

ג. מסחר תוך יומי - בסוג מסחר זה אתה מוכר וקונה אופציות מעוף במשך כול יום המסחר ולקראת סיומו אתה מוכר את הכול.


* הנ"ל הוזכר בקצרה, כל אחד מהסעיפים הנ"ל הוא תחום בפני עצמו ומצריך לימוד מעמיק !


מסחר באופציות מעוף הוא " מסחר סכום אפס " בסוג זה של מסחר על כל שקל שאתה מרוויח, סוחר אחר מפסיד וההפך ולכן חובה עליך להשיג יתרונות רבים ככל הניתן, בין אם בהכרת אפיק ההשקעה לעומק ובאמצעות כלי מסחר מתקדמים.


מערכות למסחר מקצועי באופציות מעוף - תוכנות מסחר ותוכנות תומכות  החלטה 

כל תוכנת מסחר בעיקר למסחר באופציות מעוף חייבת להראות את שערי האופציות אונליין ( מחירי האופציות בזמן אמת) ולהיות מובנה בה מספר כלים תומכי החלטה כגון אפשרות לצפייה בגרפים בזמן אמת ( לדוג' גרפים אונליין של מדדים ומחירי האופציות ) . כאמור עליך חובה להשיג יתרונות רבים ככל הניתן כאשר אתה מבצע מסחר באופציות מעוף על מנת להעלות את הסיכוי שלך להשיג תשואה גבוה יותר.

מערכת מסחר היא שמקשרת אותך לאופציות מעו"ף, מערכת מסחר מתקדמת יותר תאפשר לך ליהנות מיתרונות רבים יותר על פני סוחרים אחרים שגם הם מטרתם בדיוק כמוך, להרוויח כמה שיותר כסף. כאמור מסחר באופציות מעוף הוא מסחר סכום אפס, בסוג זה של מסחר על כל שקל שאתה מרוויח סוחר אחר מפסיד וההפך ולכן עליך להשיג יתרונות רבים ככל הניתן על פני משקעים אחרים. תוכנת מסחר שמאפשרת לך לבצע מסחר אוטומטי באופציות מעו"ף היא תוכנת המסחר שתתרום לך את התרומה הגדולה ביותר ותאפשר לך ליהנות מיתרונות רבים מאוד על פני סוחרים אחרים ותהפוך אותך בזמן קצר מאוד לסוחר מקצועי שמיישם שיטת מסחר במלואה ללא עירוב אמוציות בתהליך קבלת ההחלטות ! ובכך אתה מעלה משמעותית את הסיכוי שלך להשיג תשואה גדולה יותר ( לידיעתך - באפשרותך לקרוא רבות על היתרונות בביצוע מסחר אוטומטי באופציות מעוף )


מהן הדרכים הקיימות להשגת התמקצעות תחום המסחר בנגזרים ?

 

הדרך היחידה להשגת התמקצעות במסחר באופציות הוא הניסיון במסחר בהם, אולם ניתן לקבל רעיונות למסחר ושיטות מסחר שונות ומגוונות שיעזרו לך "  לבנות את הסוחר שבך " , תהליך בניית הסוחר שבך יימשך לצמיתות, כל פעם תרצה להשיג תשואה גבוה יותר ויותר ותרצה לסחור עם כמות אופציות גדולה יותר,  כל פעם יהא עליך ללמד את עצמך כיצד להתמודד עם כמות גדולה יותר של אופציות ולהכיל את התנודתיות הגדולה בכספך שאינך רגיל אליה. תוכל לקרוא מאמרים שוק ההון על שיטות מסחר ודרכים שונות למסחר גם חברות בפורומי שוק ההון השונים עושיה לתרום לך


למידה באמצעות סימולאטור מסחר ( תוכנה לביצעו מסחר וירטואלי ) למסחר בבורסה עשויה לשמש ככלי עזר משמעותי בין אם אתה סוחר מתחיל, אשר טרם הכיר את שוק הנגזרים ובין אם אתה סוחר מומחה, שמעוניין לפתח את שיטות המסחר שלו שתניב תשואה גבוה יותר.


לסיכום

כדי לבצע מסחר מקצועי באופציות מעוף חובה עליך להכיר את אפיק ההשקעה לעומק, ובנוסף לסחור באמצעות כלי מסחר וכלים תומכי החלטה מתקדמים ככל הניתן.

זכור ! תסחר עם כלים של מקצוען - תרוויח כמו מקצוען,  ככל שתתמקצע יותר - תרוויח יותר. זו המתמטיקה של המסחר בשוק ההון בכלל ובאופציות מעוף בפרט !

הנך מוזמן ליצור קשר ולהתחיל לבצע מסחר באופציות מעוף בצורה מקצועית באמצעות מערכת מסחר אוטומטי, המערכת ניתנת לשבועיים התנסות ללא התחייבות ומתממשקת למערכת ה FMR שלך.

 
• מאמר זה מוגש כאינפורמציה בלבד.
• אין במאמר זו להוות המלצה או חוות דעת בקשר לעיסוק במסחר בשוק ההון.
• קבלת החלטה כלשהי המתבססת על מאמר זה הינה על אחריותו של הקורא בלבד.

 

מסחר אוטומטי זה Go4it