דף הבית

מסחר אוטומטי, מסחר בבורסה ואתה

מסחר אוטומטי, מסחר בבורסה ואתה 

במסגרת מאמר זה נעמוד על חשיבות השקעה בעצמך כמבצע מסחר עצמאי, בסוחר שבך, כמו כן נעמוד על חשיבות השימוש במערכת מסחר אוטומטי לצורך ביצוע שיטת המסחר שלך והעלאת הסיכוי שלך להשיג תשואה גבוה יותר - משמעותית.

חיפוש קצר באינטרנט ותוכל למצוא שיטות השקעה רבות המסבירות לך איך להשיג תשואה חיובית כאשר אתה מבצע מסחר בבורסה, איזה מידע עשוי להשפיע טוב יותר על נייר הערך ואיזה מידע זניח. 

במאמר זה בחרנו התמקדנו דווקא בך ! המשקיע ! במהלך המאמר ניידע אותך כי על מנת להרוויח מביצוע מסחר בבורסה תזדקק להכיר את האופי המשקיע שבך. ככל שתחזק ותכיר את הסוחר שבך אתה עשוי להעלות משמעותית את הסיכויים שלך להשיג תשואה חיובית. זכור !  הכול מתחיל - בך.

אופן קבלת קבלת ההחלטות במסחר עצמאי דומה לאופן תהליך קבלת ההחלטות בתחומים אחרים, אנו מוצאים כי לא פעם גם משקעים שמקבלים החלטות חשובות בצורה קרה ומקצועית בתחומים אחרים כושלים דווקא בעת קבלת ההחלטות כאשר הם מבצעים מסחר עצמאי בשוק ההון.

משקיע בשוק ההון עולה ברמת ההתמקצעות שלו ככל שהוא בעל יכולות מנטליות גבוהות יותר וככול שהוא מכיר את התגובות שלו למצבים שונים, כמובן הדבר בא ליידי ביטוי ברווחים הגדלים והולכים שנגזרים מהיכולת המנטלית.


 איך אפשר להכיר את המשקיע שבך ולשפר אותו ?


אם אתה אדם שמהסס לקבל החלטות בשגירה היום יומית ייתכן ותתקשה לקבל גם החלטות כאשר תבצע מסחר עצמאי.

 החלטה חשובה נדרשת לבדיקה מעמיקה יותר ויותר, אך עליך לדעת כי במסחר בבורסה לעיתים עליך לקבל החלטות תוך מספר שניות בודדות שישפעו על כספך ולעיתים לא מעט ולכן אנו רואים פעם אחר פעם סוחרים שמפסידים את כספם כאשר הם עוסקים במסחר בבורסה, למרות ששיטת המסחר שלהם  משגיה תשואות חיוביות " על הנייר " , אותם משקעים מזהים את האיתות המכירה \ קניה שמתקבל בהתאם לשיטת המסחר שלהם,

אך הם מהססים מחשש שיפסידו יותר כסף ומשפטים כמו " הינה תכף הנייר מתחיל לעלות וללכת שלי "או מתוך תאוות בצע שיכלו להרוויח עוד ובפעול עושים טעות בסיסית ביותר שגורמת להפסדים צורמים - חריגה משיטת המסחר שלהם - עירוב רגש ביישום שיטת המסחר שלהם. הדבר גורם להפסדים צורמים ולא פעם אף להפסד כל כספי ההשקעה.

אתה חייב להבין באופן מידי כי אתה מקבל את ההחלטות במסחר עצמאי -  ואתה הוא שאחראי לתוצאות שמתקבלות לטוב ולרע, בהפסד וברווח בהצלחות ובכישלונות ולכן אין כל סיבה שתאשים ותתרץ את ההפסדים שלך בכל מיני גורמים אלא רק את עצמך באם הפסדת ולבדוק את עצמך שוב ושוב כיצד תשפר את היכולות שלך.
אתה חייב להכיר את אופי המשקיע שבך ולקבל החלטה לגבי אפיקי ההשקעה ומול איזה רמות סיכון אתה יכול להתמודד. לכל אפיק השקעה רמת סיכון שונה ובכל אפיק השקעה תוכל להתנהל ברמות סיכון שונות.


האם ניתן על ללמוד " המשקיע שבי " על פי התנהלותי בתחומים אחרים ?


בפסקה הקודמת כתבנו כי שתוכל לקבל אינדיקציה מסוימת על עצמך על פי אופן קבלת ההחלטות בתחומי חיים אחרים. המילה " מסוימת " מודגשת לא חינם, מאחר ואתה עשוי לגלות כי בהיבט של מסחר עצמאי אתה מאוד ממושמע והחלטי בניגוד לתחומי חיים אחרים. רנו רואים פעם אחר פעם בני אדם שמצלחים בתחומי חיים אחרים אך מאוד מתקשים לסחור בבורסה, הם רגילים להצליח וכשהם מתחילים להפסיד הם מנסים להחזיר את ההפסדים בכול דרך וגורמים לעצמם הפסדים כספיים לא מועטים, מאידך אדם שחסר בטחון בתחומי חיים אחרים ימצא עצמו נצמד לשיטת המסחר שלו וישלים עם ההפסד מהר יותר וייצמד להנחיות שקבע לעצמו בשיטת המסחר שלו ולניהול הרווח שלו ולאורך זמן יגלה שהוא רווחי.

לדוגמא, אנו רואים לא מעט אנשי כוחות הביטחון בדרגות שונות ובתפקידים שונים אשר אמורים להיות מופת למשמעת ולבני אדם שמקבלים החלטות חד משמעיות, נכשלים בביצוע מסחר עצמאי, לכן ההבנה וההכרה של היכולות שלנו הן אישיות לחלוטין ואין לגזור אותם במאת האחוזים מהתנהלותנו בתחומי חיים אחרים.

דבר נוסף שיש לשים עליו דגש, הוא שאין קשר בין רמת ההשכלה שלך, הפורמלית לבין יכולות המסחר שלך בבורסה, ניתן למצוא אנשים עם תארים מתקדמים שאינם מצלחים ודווקא את האדם שלא השלים 12 שנות לימוד מצליח להשיג תשואה חיובית לאורך זמן.

הבנתי כי אני צריך להשקיע בסוחר שבי,  כיצד אני יכול ליישם את מיומנות המסחר ויישום שיטת המסחר ?


על מנת להפוך את עצמך לסחור מקצועי, מלבד מציאת שיטת מסחר רווחית לאורך זמן עליך לבצע  " שיחות נפש עם עצמך "  ולהבין שרק ביצוע שיטת המסחר שלך במלואה והיצמדות לחוקים שקבעת מבעוד מועד כי הם הנכונים ובעלי הסיכוי הגבוה ביותר לגרום לך להרוויח הם אלה שיובילו אותך לתשואות חיוביות גבוהות. רוב הסוחרים בבורסה יחטאו לא פעם ויחרגו משיטת המסחר שלהם, אותה שיטה שצברו לאחר ניסיון והשקעה. חשוב לזכור - במסחר בבורסה אין חכם כבעל ניסיון. נדגיש שחלק לא מבוטל ההשקעה שלך במסחר בבורסה כרוך בשיפור המיומנות שלך, שיפור שיטת המסחר, למידה מטעיות  וצבירת ניסיון לצורך הפקת תשואות גבוהות יותר.

כדי  לשפר מיומנות מסחר אתה חייב להבין את עצמך, להבין איפה הן נקודות החולשה שלך ונקודות החוזק שלך, האם אתה מסכן יותר מידי כסף אשר מסחר עמו יגרום לך לסטות משיטת המסחר ? האם אתה מודע לזה שסטייה משיטת המסחר שלך תגרום לך להפסדים ? האם אתה למד מטעויות עבר ומונע הישנותם שוב בעתיד ? האם אתה מנתח את הטעיות שלך כדי להתגבר על  נקודות התורפה הן באופי שלך והן בשיטת המסחר שלך ?

יישום הנ"ל קשה מאוד ולחלק מהסוחרים אף בלתי אפשרי ומצריך למידה מעמיקה וניסיון של שנים רבות בתחום המסחר בבורסה ובכול אחד מאפיקי ההשקעה שבחרת לסחור בהם בפרט, לכן אנו ממליצים לרתום את הטכנולוגיה לצורך שיפור מיומנות המסחר שלך והעלאת יכולות המסחר שלך. תוך שניות אתה הופך לסוחר מהיר וחד כתער, לסוחר אשר מיישם את שיטת המסחר שלו ב 100% משמעת ובזמן תגובה להתרחשויות בשוק ההון מדוד באלפיות השנייה. על מה מדובר ? מערכת מסחר אוטומטי.

מסחר באמצעות מערכת מסחר אוטומטי יעניק לך יתרונות רבים וישפר את מיומנות המסחר שלך ואת ויכולות המסחר שלך, למערכת מסחר אוטומטי אין את החולשות הקיימות בבן אדם ולכן היא היתרון באמצעות מערכת מסחר אוטומטי שהיא מיישמת את שיטת המסחר שלך במלואה... לא קיימות מחשבות מסוג : " רק עוד שניה אני אבצע סטופלוס כי אולי המחיר יעלה " ומחשבות מסוג " אני עשוי להרוויח עוד כמה שקלים אם אעגל פינות ולא אממש רווח " תוכנת מסחר אוטומטי מבצעת את הוראות המסחר שלה שהן שיטת המסחר שלך בקור רוח ובמהירת שיא.

תוכל גם להשתמש בסימואלטור מסחר על מנת לשפר את השליטה שלך והאמון שלך במערכת המסחר ואת שיטת המסחר שלך ולאחר מכן לפעול בבורסה בסכומי כסף  קטנים וכך לבחון את תרומתה של תוכנת מסחר אוטומטית לצורך השגת רווחים גבוהים יותר.

אנו מזמנים אותך ליצור קשר ולהעלות את יכולות המסחר שלך בעזרת תוכנת מסחר אוטומטי, העלאת יכולות המסחר שלך עשוי להעלות את הרווחים שלך מהמסחר בבורסה, שלך משמעותית. בנוסף אנו ממליצים לך לבקר בדף מסחר בבורסה שקיימים מסלולי מסחר שכוללים קבלת מערכת מסחר אוטומטי ללא תשלום, שירותי מסחר מתקדמים ועמלות מסחר עצמאי בבורסה זולות במיוחד. המערכת האוטומטית מתממשקת למערכת ה FMR שלך ומאפשרת לך ביצוע מסחר אוטומטי לחלוטין בבורסה בישראל.




• מידע זה מוגש כאינפורמציה בלבד.
• אין במאמר זו להוות המלצה או חוות דעת בקשר לעיסוק במסחר בבורסה.
• קבלת החלטה כלשהי המתבססת על מאמר זה הינה על אחריותו של הקורא בלבד.


מסחר אוטומטי 
זה Go4it